7 بازی برتر Ubisoft را به صورت رایگان دانلود کنید، منتظر بازی پرطرفدار Assassin's Creed III باشید

نوشته شده توسط:دی جی مهرزاد استار میکس | ۳ دیدگاه

همانطور که چندی پیش در خبری به اطلاع شما همراهان گرامی رساندیم، Ubisoft قصد دارد به عنوان آخرین بازی رایگان خود به مناسبت سی امین سالگرد تاسیس این کمپانی، بازی پرطرفدار Assassin's Creed III را در اختیار کاربران قرار دهد. این کمپانی امروز ضمن تایید این خبر، زمان و نحوه دانلود رایگان این بازی را هم اعلام کرد. جزییات بیشتر از این خبر و بازی Assassin's Creed III را در ادامه مطلب دنبال کنید.

طبق انتظارات بازی Assassin's Creed III، آخرین بازی است که Ubisoft قصد دارد آن را به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار دهد. پس از انتشار بازی‌های Prince of Persia: The Sands of Time در ماه ژوئن، Splinter Cell در ماه جولای، Rayman Origins در ماه آگوست، The Crew در ماه سپتامبر، Beyond Good & Evil در ماه اکتبر و Far Cry 3: Blood Dragon در ماه نوامبر، کمپانی Ubisoft قصد دارد این بار سنگ تمام بگذارد و یکی از پرطرفدارترین بازی‌های خود را در اختیار قرار دهد.

در حالی که هم اکنون امکان دانلود رایگان بازی Far Cry 3: Blood Dragon ممکن است، Ubisoft امروز اعلام کرد که از هفتم دسامبر (17 آذر) این بازی توسط بازی Assassin's Creed III جایگزین می‌شود. Assassin's Creed III که در اصل در سال 2012 منتشر شد از سوی سایت معتبر GameSpot نمره 8 از 10 را دریافت کرده است و اجرای آن برای کاربران علاقمند به سری بازی‌های Assassin's Creed III می‌تواند همچنان خاطره انگیز و لذت بخش باشد.

کاربران برای دسترسی به لینک‌های دانلود رایگان، تنها کافیست که برنامه Upaly را دانلود و بر روی سیستم خود نصب کنند. پس از ورود به حساب‌ کاربری یا ایجاد یک حساب جدید، امکان مشاهده لینک‌های دانلود ممکن خواهد بود. پس از دانلود این بازی‌ها، کاربران می‌توانند آن را برای همیشه در اختیار داشته باشند.

Ubisoft در سال 1986 تاسیس شده است و سری بازی‌های Assassin's Creed هم اکنون یکی از موفق‌ترین سری بازی‌های این کمپانی است.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.

ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!