هواوی گوشی Mate 9 Pro را رسماً معرفی کرد؛ نمایشگر خمیده و 6 گیگا بایت RAM

نوشته شده توسط:دی جی مهرزاد استار میکس | ۳ دیدگاه

روز گذشته تصاویری به شما دوستان نشان دادیم که در آنها نمای ظاهری گوشی جدیدی از هواوی که قرار است نسخه ارزانتر Mate 9 Porsche Design  باشد به تصویر کشیده شده بود. امروز این شرکت گوشی مزبور را با نام Mate 9 pro رسماً معرفی کرد که همه شایعات و احتمالات قبلی را تصدیق می‌کند. در ادامه با ما همراه باشید تا با هم نگاهی به این گوشی و ویژگی هایش بیندازیم.

میت 9 پرو مانند دو گوشی دیگر این گروه بدنه ای از جنس فلز دارد و نمایشگر آن 5.5 اینچی با رزولوشن QHD و خمیدگی در حاشیه هاست که از تکنولوژی AMOLED در ساخت آن استفاده شده است.

هواوی برای این گوشی دو نسخه رم 4 و 6 گیگا بایت در نظر گرفته است و به همین ترتیب حافظه داخلی را نیز می‌توان از بین دو نسخه 64 و 128 گیگا بایتی انتخاب نمود. طبق انتظار چیپست این گوشی نیز Kirin 960 است که پردازنده ای 8 هسته ای با ساختار big.LITTLE از هسته های Cortex-A73 و Cortex-A53 دارد و برای پردازنده گرافیکی آن نیز از آخرین معماری پردازنده های گرافیکی شرکت ARM یعنی Mali-G71 استفاده شده است.

سنسور های دوربین پشتی این گوشی به صورت دوگانه و با لنز های Leica و رزولوشن ها 12 و 20 مگا پیکسلی ساخته شده اند و در جلو دستگاه نیز یک سنسور 8 مگا پیکسلی قرار می‌گیرد. برای این گوشی یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته شده است و سیستم عامل گوشی نیز اندروید 7.0 نوقا با رابط کاربری EMUI 5.0 است.

 

هواوی برای نسخه 4/64 و 6/128 به ترتیب قیمت های 4699 یوآن (687 دلار) و 5299 یوآن (775 دلار) را برگزیده است که کمی بیشتر از قیمت نسخه پایه Mate 9 با نمایشگر تخت و کمتر از قیمت نسخه پورش دیزاین است. در حال حاضر شرکت هیچ برنامه را برای عرضه این گوشی در خارج از خاک چین اعلام نکرده است و امکان دارد که این گوشی به دلیل عدم رونمایی در زمان معرفی دو گوشی اولیه این خانواده تنها در چین تولید شود که بازار آن نشان داده تمایل بسیار زیادی به گوشی های به سبک و سیاق جدید با نمایشگر های خمیده دارد.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.

ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!