ارسال GIF در واتس‏اپ ممکن شد

نوشته شده توسط:دی جی مهرزاد استار میکس | ۳ دیدگاه

با استفاده از نسخه جدید و البته آزمایشی نرم‏ افزار واتس‏اپ، تصاویر متحرک یا همان GIF را می‏توانید برای دیگران ارسال کنید.

 به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از Phone arena ، در حال حاضر نرم ‏افزارهای پیام‏رسان متفاوتی در اختیار کاربران گوشی‏های هوشمند قرار گرفته‏ است. تلگرام، فیس‌بوک مسنجر، واتس‏اپ، Google Allo، هنگ‏اوتز و اسکایپ تنها تعدادی از گزینه‏ های متنوع پیش روی کاربران به حساب می‏آیند. با این حال، هریک معمولا بر یک یا چند بخش خاص یا قابلیت‏های ویژه تمرکز دارند. در این بین، بدون شک واتس‏اپ هم یکی از گزینه‏ های محبوب کاربران است.

این پیام‏رسان از اواخر سال 2009 میلادی به بازار عرضه شد و در مدتی نزدیک به 7 سال توانسته است رشد چشمگیری را تجربه کند. در کنار افزایش تعداد کاربران واتس‏اپ، قابلیت‏های این پیام‏ رسان هم بیشتر شده است. با این حال، هیچ راه سرراستی برای ارسال تصاویر متحرک یا همان GIFها در این برنامه وجود نداشت و کاربران مجبور بودند برای ارسال تصاویر گوشی خود را روت کنند. اوضاع در جدیدترین نسخه آزمایشی واتس‏اپ متفاوت به‏ نظر می‏رسد و حالا کاربران می‏توانند عکس‏های متحرک را برای دیگران ارسال کنند. برای این کار باید ویدئوهایی را که زمان آنها 6 ثانیه یا کمتر است از طریق گزینه ضبط ویدئویی در داخل نرم ‏افزار واتس‏اپ تهیه کنید.

پس از پایان ‏یافتن ضبط ویدئو، گزینه‏ای برای ویرایش یا تبدیل آن به GIF در مقابلتان خواهید دید. این روش برای ویدئوهای 6 ثانیه ‏ای یا کوتاه‏تر هم که در گالری گوشی دارید قابل استفاده است. در حال حاضر این قابلیت فقط در نسخه بتا 2.16.244 وجود دارد، اما به‏نظر می‏رسد به‏ زودی در نسخه نهایی واتس‏اپ هم ادغام شود.

 

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.

ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!