با اندروید ۷، می‌توانید راحت‌تر از سیستم عامل iOS دل بکنید!

نوشته شده توسط:دی جی مهرزاد استار میکس | ۳ دیدگاه

ممکن است شما از طرفداران پر و پا قرص اپل و محصولات این شرکت باشید اما شاید با یک گوشی اندرویدی مواجه شوید که می‌تواند همه انتظاراتی که از یک اسمارت‌فون دارید را فراهم آورد. البته یکی از نگرانی‌ها، متوجه این موضوع می‌شود که چطور اطلاعاتی که در آیفون یا آیپدتان ذخیره کردید را به گوشی جدیدتان با سیستم عامل اندروید انتقال دهید. خبر خوب این است که اگر تلفن هوشمند جدید شما، از اندروید ۷ پشتیبانی کند، قادر هستید انتقال داده‌ها را به راحتی انجام دهید.

بدین ترتیب که با راه اندازی اندروید ۷ بر روی دستگاه، از شما سوال می‌شود که مایل به همگام سازی اطلاعات شخصی‌تان با کدام یکی از موارد هستید. این گزینه‌ها عبارت‌اند از:

    یک دستگاه اندرویدی دیگر
    حساب کاربری گوگل
    بارگذاری اطلاعات از روی آیفون یا آیپد

با انتخاب گزینه مربوط به وارد کردن اطلاعات از روی آیفون، شما به بخش Switnch وب‌سایت اندروید منتقل خواهید شد. با این روش، می‌توانید عکس‌ها، مخاطبان، موزیک‌ها و ایمیل‌های خود را از دستگاه iOS به گوشی جدیدتان که از سیستم عامل اندروید ۷ استفاده می‌کند، انتقال دهید. علاوه بر آن قادر خواهید بود برنامه‌های مورد علاقه خود را در سیستم عامل iOS انتخاب کرده تا بتوانید از طریق فروشگاه گوگل (پلی‌استور) آن‌ها را بر روی اسمارت فون اندرویدی‌تان نصب نمایید. قبل از انجام عملیات انتقال، نیاز دارید از طریق برنامه، یک حساب کاربری در گوگل ایجاد کرده تا با استفاده از آن، بتوانید به فایل‌های مختلف در طول جابه‌جایی از iOS به اندروید دسترسی داشته باشید. البته این کار ممکن است اندکی زمان‌بر باشد. به عنوان مثال، برای انتقال مخاطبان، نیاز دارید تمام اطلاعات موجود در iCloud ،vCard و همچنین حساب کاربری گوگل خود را جستجو نمایید (این کار به صورت خودکار توسط خود برنامه انجام می‌گیرد).

اگر کاربر اپل باشید، حتما با اپلیکیشن Move to iOS آشنا هستید. این برنامه نیز به کاربران اندرویدی که تصمیم دارند از محصولات این کمپانی استفاده نمایند، کمک می‌کند تا اطلاعات موجود بر روی دستگاه قبلی خود را به آیفون و یا آیپد جدیدشان انتقال دهند. به هر حال، هر گاه که یک کمپانی، تحت قالب پلتفرمی اقدام به معرفی یک محصول می‌نماید، بسیاری از افراد تمایل دارند که از آن استفاده کنند. به طور مثال، اخیرا شاهد معرفی پرچمدار جدید سامسونگ با نام گلکسی نوت ۷ بوده‌ایم. شاید برخی کاربران iOS بخواهند از امکانات این گوشی اندرویدی بهره ببرند و کار خود را با استفاده از پلتفرم اندروید ادامه دهند. البته حتما افرادی هم وجود دارند که از دستگاه‌های اندرویدی استفاده می‌کنند اما منتظر معرفی پرچمداران جدید اپل یعنی iPhone 7 و iPhone 7 Plus هستند تا به قولی، به سمت سیستم عامل iOS مهاجرت کنند!

 

 

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.

ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!