گجت پوشیدنی جدیدی از اپل در راه است

نوشته شده توسط:دی جی مهرزاد استار میکس | ۳ دیدگاه

گزارش جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد اپل در حال ساخت گجت پوشیدنی جدیدی است که ساعت هوشمند نیست. در این گزارش آمده که تامین‌کنندگان قطعات برای ساخت وسیله‌ای جدید فراخوانده شده‌اند که مراحل طراحی و توسعه خود را در چند سال اخیر طی کرده و حالا آماده تولید است.

این گجت توانایی محاسبه ضربان قلب، میزان قند خون و دیگر پارامترهای مربوط به سلامتی را دارد. پوشیدنی جدید اپل به صفحه نمایشی با قابلیت 3D Touch مجهز است و نزدیک به ۲ سال به‌عنوان یک پروژه داخلی با هدایت Jay Blahnik در اپل توسعه یافته است. Jay Blahnik، با توجه به عنوان شغلی خود که در Linkedin عنوان کرده، روی پروژه‌های خاص در اپل کار می‌کند.

او پیش از این مدیر بخش ورزش در تکنولوژی‌های مرتبط با سلامتی اپل بوده و از این جهت می‌توان نتیجه گرفت که حالا یک گجت پوشیدنی جدید با هدایت وی در اپل توسعه یافته باشد.

با توجه به رشد قابل توجهی که بازار گجت‌های ورزشی پوشیدنی در سال‌های اخیر داشته، دور از انتظار نیست که اپل سهم بیشتری را از این بازار طلب کند. مسلما محصولی مانند اپل واچ با توجه به محدوده قیمتش برای همه کاربران صرفه اقتصادی ندارد و بسیاری ترجیح می‌دهند به دستبندهای ارزان‌تر روی بیاورند. اپل نیز موضوع را به خوبی درک کرده و ظاهرا قصد دارد با ارائه چنین محصولی رقابت را با کمپانی‌هایی آغاز کند که به‌طور تخصصی در این زمینه کار می‌کنند؛ کمپانی‌هایی مانند Fitbit ،Withings ،Jawbone و...

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.

ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!