تام رایدر: پکیج کامل – Tomb Raider Full Collection (کامپیوتر – PC)

نوشته شده توسط:دی جی مهرزاد استار میکس | ۱ دیدگاه

وضیحات بازی: توم ریدر (به انگلیسی Tomb Raider) عنوان یک بازی اکشن ماجرایی است که در سال ۱۹۹۶ توسط شرکت بازی سازی کو عرضه شد. توبی گارد خالق این بازی است. موفقیت بی نظیر بازی توم ریدر و محبوبیت شخصیت اصلی آن که زنی به نام لارا کرافت بود، توم ریدر را به یکی از پرفروشترین و محبوبترین بازی‌های ویدیویی تاریخ تبدیل کرد. این بازی دنباله‌های بسیاری به خود دید.
توم ریدر از نظر بسیاری از نقدپردازان بازی مورد توجه قرار گرفت. IGN با تمجید از این بازی اعلام کرد "بازی کاملاً خوش ساخت و شخصیت پردازی عالی است." IGN نمره ۹٫۱ از ۱۰ را به این بازی داد که بیشترین نمره در سری‌های توم ریدر محسوب می‌شود. گیم ریدر نمره ۴٫۵ از ۵ را به این بازی داد و اعلام کرد:"یکی از نکته‌های جالب این بازی این هست که هیچ قسمتی از بازی شبیه قسمت‌های دیگر نیست". گیم اینفورمر نمره ۹٫۲۵ از ۱۰ را به این بازی داد و اعلام کرد: "موقعیت شناسی و توانایی‌های شخصی در این بازی بسیار زیبا کار شده است.
بیش از یک میلیون نسخه از این بازی تنها در ۴۸ ساعت اولیه انتشار بازی به فروش رفت. در بریتانیا این بازی رتبه اول را در جدول بدست آورد و بیشترین فروش را داشت. برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۳ و ایکس‌باکس ۳۶۰ در یک هفته رکورد سریعترین فروش را ازان خود کرد. همچنین در کشورهای فرانسه، ایتالیا، هلند، ایرلند، نروژ و آمریکا به یکی از پرفروش ترین بازی‌ها رسید.

 

» در این پکیج، تمام نسخه های بازی TOMB RAIDER که شامل ۸ عنوان بازی زیر می‌شود:

۱) Tomb Raider 1
۲) Tomb Raider chronicles
۳) Tomb Raider the angle of darkness
۴) Tomb Raider legend
۵) Tomb Raider Anniversary
۶) Tomb Raider last revelations
۷) Tomb Raider Underworld
۸) Tomb Raider 2013

ادامه ی مطلب ...

برای دسترسی به ادامه ی مطلب، باید عضو سایت بشوید. اگر قبلا در سایت عضو شده اید، برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید.
    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.

ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!