کیش یک آدمکش اتحادیه – Assassins Creed Syndicate (کامپیوتر – PC)

نوشته شده توسط:دی جی مهرزاد استار میکس | ۴ دیدگاه

توضیحات بازی: بازی Assassins Creed Syndicate در سبک اکشن , ماجرایی میباشد که توسط استودیو Ubisoft Quebec ساخته شده است و Ubisoft آن را برای PC , Playstation 4 و Xbox One منتشر کرده است . Ubisoft Quebec یک استودیوی گیم کانادایی می باشد که در امریکای شمالی و شهر Quebec قرار دارد . این استودیوی که در سال ۲۰۰۵ توسط Ubisoft تشکیل شد با داشتن ۳۰۰ کارمند کارنامه های موفقی همچون نسخه ی Wii بازی Prince of Persia: The Forgotten Sands و Assassin’s Creed: Brotherhood را در صنعت بازی سازی داشته است .

خلاصه داستان : بازی در لندن ۱۸۶۸ جریان دارد و زمانی که این شهر در اوج انقلاب صنعتی قرار گرفته است . شخصیت های اصلی این نسخه از بازی دوقلوهای Jacob و Evie Frye نام دارند . آنها یکسری از تجمع های زیرزمینی را رهبری می کنند و تنها هدفشان سرنگونی قدرت کامل تمپلارها می باشد . کلمه ی Syndicate که در آخر نام این نسخه آمده است در واقع برگرفته از معنای آن که رهبری کردن بر یک دسته از افراد برای جنگیدن با هدف خاص می باشد گرفته شده است و همانطور که مشخص است هدف بازی Assassins Creed Syndicate و تمام نسخه های پیشین آن از بین بردن تمپلارها می باشد . بر طبق صحبت سازندگان هر فعالیت و مراحل فرعی در بازی همه به نحوی به هدف اصلی ربط پیدا می کنند . از طرفی ماموریت های ویژه ای برای هر دو شخصیت اصلی بازی طراحی شده است ولی در اکثر مواقع همانند بازی Gta V شما قادر خواهید بود تا بین دو کارکتر اصلی بازی سویئیچ کنید . هر دو درخت مهارت مخصوص به خود را دارند و در واقع شما با دو نوع قدرت متفاوت روبه رو می شوید .

Evie بیشتر در کارهای مخفی کاری مهارت دارد در طرف مقابل Jacob استاد کارهای قدرتی می باشد . در این نسخه از بازی Assassins Creed Syndicate ما شاهد اضافه شدن سلاح های جدیدی نظیر هفت تیر , عصا با قابلیت تبدیل به شمشیر و خنجرهای کوچک برای پرتاب کردن به دشمن در هر لحظه می باشیم . همچنین با سیستم rappel همانند بازی بتمن می توانید در هر قسمت از ساختمان ها و محیط های بازی آویزان شوید . قابلیت دزدین کالسکه در هر لحظه و سوار شدن بر آن همانند دزدیدن ماشین در سری GTA V قابل ملاحظه می باشد . به طور کلی لندن در این نسخه ۳۰ درصد از پاریس نسخه ی Unity بزرگتر می باشد و شامل شش بخش Westminster , The Strand, The City of London , Whitechapel , Southwark و Lambeth است . برای اینکه استودیوی سازنده بتواند چنین حجم نقشه را در بازی پیدا کند قابلیت مولتی پلیر در این نسخه را حذف کرده است .

ادامه ی مطلب ...

برای دسترسی به ادامه ی مطلب، باید عضو سایت بشوید. اگر قبلا در سایت عضو شده اید، برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید.
    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.

ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!