نقدو بررسی گلکسی نوت ۵

نوشته شده توسط:دی جی مهرزاد استار میکس | ۳ دیدگاه

سامسونگ از زمان ورود سری گلکسی نوت سامسونگ به بازار که چند سال پیش انجام شد رونق خاصی را به آمار فروش خود با ارائه این فبلت  داده است. سری نوت دستگاه های سامسونگ ویژگی های خاص خود را دارند که هر ساله شاهد پیشرفت فراوان آن ها نیز بوده ایم. وجود قلم جادویی در این فبلت مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار گرفته است که در اواخر سامسونگ به قلم S Pen توجه ویژه ای داشته و آن را بهبود داده است.

اگر به یاد داشته باشید سامسونگ سال گذشته در زمان عرضه گلکسی نوت ۴ نسخه دیگری را با نام گلکسی اج را روانه بازار کرد که مورد استقبال فراوانی قرار گرفت و پس از مدتی شایعه شده بود کهگلکسی نوت ۵ هم دارای نسخه خمیده خواهد بود اما سامسونگ در روز پنجشنبه هفته گذشته به این شایعات پایان داد و در طی برگزاری یک رویداد گلکسی نوت ۵ را در کنار گلکسی اس ۶ اج پلاس به صورت رسمی معرفی کرد و به نظر می رسد که ویژگی های جدیدی برای قلم S Pen به ارمغان آورده است.

می توان گفت که سامسونگ آخرین تلاش های خود را در سال جاری برای به دست گرفتن بازار در دستان خود انجام داده است و در نگاه کلی چیزی شبیه به گلکسی اس ۶ را معرفی کرده است. در ادامه با گویا آی تی همراه باشید قصد داریم تا نگاه نزدیک تری به گلکسی نوت ۵ داشته باشیم . در کنار هم این دستگاه را بررسی کنیم.

 

ادامه ی مطلب ...

برای دسترسی به ادامه ی مطلب، باید عضو سایت بشوید. اگر قبلا در سایت عضو شده اید، برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید.
    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.

ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!