تصاویر واقعی Huawei P20 Lite منتشر شد، واقعا وسوسه کننده!

نوشته شده توسط:دی جی مهرزاد استار میکس | ۰ دیدگاه

ز ابتدای هفته جاری، گوشی هوشمند Huawei P20 Lite یکی از پرحاشیه‌ترین دست‌آوردهای کمپانی هواوی در رسانه‌های خبری محسوب می‌شود. این محصول هوشمند که چندی پیش توسط FCC اطلاعاتی از آن نشر پیدا کرد، دارای ویژگی‌های وسوسه کننده‌ایی است

پیش از اینکه تصاویر واقعی این گوشی هوشمند توسط یکی از سایت‌های فناوری اسپانیایی فاش بشود، افشاکننده سرشناس OnLeaks@، اشاره به طراحی قابل توجه گوشی Huawei P20 Lite داشت. در هر صورت این اطلاعات و تصاویر از P20 Lite از طریق یکی از افرادی که به این محصول دسترسی داشته است، بدست آمده، و تمامی شواهد گوشی هوشمند هواوی پی 20 لایت را نشانه رفته است.

براساس تصویر منتشر شده از پنل جلوی این دستگاه، گوشی هوشمند Huawei P20 Lite با یک شکاف در بالای صفحه نمایش همراه است، (طراحی تقریبا مشابه با آیفون ایکس). گفته می‌شود که دوربین جای گرفته در این شکاف مجهز به سیستم تشخیص چهره می‌باشد. همچنین سنسورهای دیگری در این قسمت از طراحی پنل جلوی هواوی پی 20 لایت مشاهده می‌شود. در گوشه سمت چپ نمایشگر مقدار باتری و ساعت مشاهده شده و سمت چپ نمایشگر اتصال WiFi به همراه نام اپراتور، تعداد سیم‌کارت قرار گرفته در دستگاه را نمایش خواهد داد، البته در این بخش نوتیفیکشن‌ها نیز حضور دارند.

Huawei P20 Lite

بخشی از اطلاعات بدست آمده از این وب‌سایت اسپانیای، صفحه نمایش Huawei P20 Lite را 5.8 اینچ با پشتیبانی از نسبت ابعاد 18:9 اعلام کرده است. گزارشات دیگر حاکی از این است که، هواوی پی 20 لایت وضوح تصویر 2280 در 1080 پیکسل و ابعاد 19:9 را پشتیابنی می‌کند.

Huawei P20 Lite

پنل پشت این محصول هوشمند ویژگی طراحی شیشه‌ایی را برای شارژ بی‌سیم به همراه دارد. در تمامی تصاویر دستگاه سفید با قاب طلایی مشاهده می‌شود، که انتظار می‌رود رنگ مشکی در دستور کار کمپانی هواوی قرار داشته باشد. در پنل پشت P20 Lite دوربین دوگانه عمودی در سمت چپ دستگاه آیفون 10 را یادآور می‌شود. این دوربین دوگانه به همراه فلش LED با ویژگی "Hybrid Zoom" همچون هواوی پی 10، و یک اثر انگشت در میانه دستگاه طراحی شده است.

درکنار طراحی شیشه‌ایی بدنه‌، قاب دستگاه از فلز آلومینیوم تشکیل شده تا به تسهیل گرفتن هر چه بهتر این محصول در دستان کمک کند. لبه پایین Huawei P20 Lite دارای اتصال جک صوتی 3.5 میلی‌متری، پورت USB-C و بلندگوی Mono می‌باشد. حضور پورت USB-C نشان می دهد که این گوشی از قابلیت شارژ سریع و باتری با ظرفیت 3000 میلی‌آمپر پشتیبانی می کند. دکمه صدا و خاموش/روشن در سمت راست قرار گرفته و لبه سمت چپ جایگاه یک سینی برای پشتیبانی از دو سیم‌کارت یا یک سیم‌کارت و کارت microSD است.

شایعات دیگر خبر از مجهز بودن این گوشی هوشمند به پردازنده کایرین 970، مقدار 4 گیگابایت حافظه اصلی، 32 گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی می‌دهند. از سوی دیگر گوشی‌های هوشمند رده‌بالاتر خانواده P20 براساس گزارشات دارای دوربین سه‌گانه خواهند بود.

هواوی سری خانواده P20 را در رویداد اختصاصی واقع در پاریس (27 مارچ) را رونمایی خواهد کرد.

دیدگاه شما در مورد طراحی گوشی هوشند Huawei P20 Lite چیست؟
    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...