نارضایتی کاربران از اجرای نامطلوب برنامه تعویض باطری اپل

نوشته شده توسط:دی جی مهرزاد استار میکس | ۰ دیدگاه

پس از این که اپل زبان به اعتراف گشود و اعلام کرد که کند شدن گوشی‌های آیفون تقصیر خودش است؛ یک برنامه تعویض باطری را تدارک دید. اما اپل هم اکنون تحت فشار است، چرا که باطری‌های کافی وجود نداشته و بسیاری از کاربران در سراسر دنیا دچار مشکل شده‌اند.

یکی از این موارد نارضایتی در کشور کره مشاهده شده است؛ در این کشور اپل مورد انتقاد قرار گرفته که برای اجرای چنین برنامه‌ای آماده نبوده و بسیاری از مشتریان نمی‌توانند باطری گوشی آیفون خود را تهیه کنند.

یکی از طرح‌های تشویقی این برنامه جدید اپل، امکان تعویض باطری قدیمی آیفون با قیمت 29 دلار است که کاهش 50 دلاری داشته است. براساس گزارشی از TheKoreaTimes، در واقع برخی از مراکز خدمات رسمی، اصلا هیچ باطری اضافه‌ای برای تحویل سریع به مشتریان در اختیار ندارند.

تعویض باطری

برای مثال در مرکز خدمات زنجیره‌ای Ubase کره که مجموعا شش مرکز خدمات را در کشور کره اداره می‌کند؛ تنها یکی از این مراکز تایید کرد که باطری اضافه برای تعویض سریع باطری‌های قدیمی کاربران، در اختیار دارد.

بسیاری از کاربران اعتقاد دارند که اپل برای اجرای برنامه تعویض باطری خود به هیچ عنوان آماده نبوده است؛ این موضوع زمانی که به نارضایتی و عدم موجودی باطری در کشورهای مختلف جهان نگاه می‌کنیم، بیش از پیش رنگ واقعیت به خود می‌گیرد. به گفته یکی از کاربران، این برنامه در ایالات متحده به‌صورت ناگهانی اجرا شد و مرکز خدمات‌رسانی کره نیز از زمان‌بندی طرح تعویض باطری اپل بی‌خبر بوده است!

البته کاربران گوشی‌های آیفون نباید برای تعویض باطری‌ دستگاه خود عجله داشته باشند؛ مگر اینکه شرایط دستگاه آنها بحرانی باشد. طرح تخفیف در تعویض باطری‌های قدیمی تا پایان سال جاری میلادی ادامه خواهد داشت و احتمالا در هفته‌های آینده نیز مشکل موجودی باطری در فروشگاه‌ها و مراکز خدمات‌رسانی برطرف خواهد شد.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...