رکوردشکنی اپل در شب سال نو

نوشته شده توسط:دی جی مهرزاد استار میکس | ۰ دیدگاه

بسیاری از مردم جهان دوست دارند که در سال جدید، علاوه بر خرید کادو برای اطرافیان و خانواده، برای خودشان نیز خرید کنند. این خریدها شامل برنامه های موبایلی نیز می شود. اپل به تازگی خبری منتشر کرده است که نشان میدهد اپ استور در شب سال نو میلادی رکورد شکنی کرده است. طبق این گزارش تنها در روز تحویل سال بیش از 300 میلیون دلار خرید در اپ استور انجام گرفته است. این آمار نشان میدهد که اپل با یک رکوردشکنی بزرگ به استقبال تعطیلات سال نو رفته است.

در طول هفته ای که از روز قبل از کریسمس آغاز شد، فروشگاه اپل شاهد رکوردی در خرید و دانلود برنامه ها بود. در طول تنها هفت روز در اپ استور میزان 890 میلیون دلار خرید صورت گرفت. فیل شیلر، معاون ارشد بخش بازاریابی جهانی اپل در خصوص این رکوردشکنی گفته است: "ما درباره این خبر از اپ استور بسیار هیجان زده ایم و می‎بیینم  که کاربران زیادی در حال کشف برنامه ها و بازی های ما هستند و از آنها لذت میبرند." شیلر همچنین اشاره کرد که توسعه دهندگان iOS در سال 2017 تنها به میزان 26.5 میلیارد دلار کسب کرده اند. این افزایش 30 درصدی در مقایسه با سال گذشته است.

Pokemon Go پس از آپدیتی که شرکت Niantic برای این بازی ارائه داد و ویژگی های واقعیت افزوده جدیدی را در چارچوب سازگار با ARKit  اپل منتشر کرد، در هفته آخر دسامبر، در صدر جدول پرفروش ترین برنامه ها در اپ استور قرار گرفت.

اپ استور در ماه جولای سال 2008 راه اندازی شد. در دهه گذشته این فروشگاه به طرز قابل توجهی پیشرفت کرده است. از آن زمان تا به امروز اپل بیش از 86 میلیارد دلار به توسعه دهندگان iOS پرداخت کرده است. 

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...