بایوستار مادربرد مخصوص ماینینگ TB250-BTC Pro را معرفی کرد؛ 12 کارت گرافیک هم زمان

نوشته شده توسط:دی جی مهرزاد استار میکس | ۰ دیدگاه

بایوستار یک مادربرد مخصوص ماینینگ جدید معرفی کرد. TB250-BTC Pro به سه مادربرد مخصوص ماینینگ فعلی این سازنده ملحق می‌شود. برخلاف مادربردهای مخصوص ماینینگ دیگر سازندگان که با مشکلاتی مواجه هستند، بایوستار حتی قابلیت‌های ویژه‌ای چون راه اندازی مجدد خودکار معرفی کرده است.

این مادربرد مبتنی بر چیپ ست B250 اینتل است و از هر دو پردازنده‌های نسل ششمی و هفتمی سوکت LGA 115 پشتیبانی می‌کند. یک جفت شکاف حافظه DIMM DDR4 می‌توانند حداکثر میزبان 32 گیگابایت حافظه دوکاناله با فرکانس 2400 مگاهرتز باشند. این مادربرد دارای دو کانکتور تعذیه 4 پینی Molex برای تأمین هرچه بهتر توان ارائه شده از طریف شکاف‌های توسعه به کارت‌های گرافیک است. همچنین این مادربرد دارای تعدادی درگاه USB 3.1 و خروجی صدای 7.1 کاناله HD  است.

این مادربرد دارای یک شکاف توسعه PCI-E x16 3.0 و یازده شکاف PCI-E x1 3.0 است. با استفاده از درایور Radeon Software Crimson ReLive Edition 17.11.1 یا نگارش‌های جدیدتر از آن می‌توان تا دوازده کارت گرافیک AMD نصب کرد. درست همانند دیگر مادربردهای مخصوص ماینینگ بایوستار، این مادربرد نیز از برد PCB مقاوم در برابر رطوبت، اجزای بادوام و بهینه، برد محافظت شده در برابر تخلیه الکتریسیته ساکن و مدار محافظ در برابر افزایش ناخواسته ولتاژ بهره می‌برد.

این مادربرد با قیمت 130 دلار روانه بازار شده است.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...