سه روش برای اتصال کنترل‌گر Xbox One به کامپیوتر شخصی

نوشته شده توسط:دی جی مهرزاد استار میکس | ۰ دیدگاه

دوست دارید با کنترل‌گر Xbox One بازی‌های کامپیوتری بکنید؟ درحالی که صفحه کلید و موس برای بازی‌های تیراندازی اول شخص بهتر است اما برای بازی‌های دیگر یک کنترل‌گر گزینه‌ی مناسب‌تری است. خوشبختانه راهی ساده برای اتصال کنترل‌گر Xbox One به کامپیوتر وجود دارد. 

چگونه کنترل‌گر یک ایکس باکس وان را به کامپیوتر متصل کنیم؟ 

1- روش اول: از یک کابل USB استفاده کنید. یک کابل microUSB را به کنترل‌گر ایکس‌باکس وان و طرف دیگر آن را به درگاه USB کامپیوتر متصل کنید. روی ویندوز10 کامپیوتر شما باید به راحتی کنترل‌گر را شناسایی کند. روی ویندوز 8.1 یا ویندوز7، ویندوز به صورت خودکار درایورها را دانلود می‌کند. 

 

2- روش دوم: از آداپتور Xbox Wireless استفاده کنید. مایکروسافت یک استاندارد جدید به نام  Xbox Wireless دارد که در حال حاضر در کامپیوترهای کمی موجود است. اگر آن را روی کامپیوتر خود ندارید می‌توانید آداپتور Xbox Wireless را خریداری کنید. آن را به درگاه USB روی کامپیوتر خود متصل کرده و بگذارید که ویندوز درایورها را دانلود کند. دکمه‌ی روی آداپتور را فشار داده و کنترل‌گر را روشن کنید. سپس دکمه‌ی Bind را روی کنترل‌گر فشار دهید. 

 

3- روش سوم: از بلوتوث استفاده کنید. شما می‌توانید برای اتصال یک کنترل‌گر به ویندوز10 از بلوتوث استفاده کنید. شما باید مدل جدید‌تر کنترل‌گر  Xbox One را داشته باشید. بلوتوث را روی کامپیوتر خود روشن کنید ( Settings > Devices > Bluetooth & other devices)، سپس دکمه‌ی Bind را روی کنترل‌گر برای چند ثانیه فشار دهید تا دو دستگاه به یکدیگر متصل شوند. 

xbox

 

وقتی که کنترل‌گر خود را به کامپیوتر متصل کردید باید دفعه‌ی بعدی که آن را به Xbox متصل می‌کنید آن‌ها را با هم جفت کنید. شما می‌توانید با استفاده از کابل USB کنترل‌گر خود را به Xbox متصل کرده و برای جفت شدن دکمه‌ی Xbox را فشار دهید یا دکمه‌ی Connect را روی سیستم فشار داده و سپس دکمه‌ی Bind را روی کنترل‌گر فشار دهید. 

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...