پرچمدار جدید Huawei P11 با طراحی مشابه با آیفون X عرضه خواهد شد

نوشته شده توسط:دی جی مهرزاد استار میکس | ۰ دیدگاه

شرکت هواوی در حال توسعه پرچمدار جدیدش با نام Huawei P11 است و گمان می‌رود نسبت به Huawei P10 متفاوت باشد. به‏تازگی، اعلام شده است که این سازنده چینی پرچمدار جدیدش را با طراحی مشابه با آیفون X عرضه خواهد کرد. 

براساس اطلاعات به‎دست آمده، فایل‎های Firmware رسمی مربوط به محصولات هواوی تأیید می‌کند که گوشی پرچمدار بعدی این شرکت یک نمایشگر با لبه‎های منحنی خواهد داشت. همچنین، به بریدگی بالای صفحه‌نمایش نیز اشاره می‎شود.

هواوی گوشی پرچمدار P11 را به نمایشگر 6.01 اینچی LCD ساخت سامسونگ مجهز خواهد کرد که رزولوشن Full HD + دارد. با این‎حال، اطلاعات به‏‌دست آمده حاکی از آن است که با احتساب بریدگی در بالای صفحه‌‏نمایش، رزولوشن نمایشگر پرچمدار جدید هواوی به 2244 در 1080 ارتقا پیدا خواهد کرد.

انتظار می‌‏رود گوشی پرچمدار Huawei P11 در جریان نمایشگاه MWC 2018 در ماه فوریه معرفی شود. چیپ‌ست Kirin 970 با هشت هسته پردازشی، قدرت پرچمدار جدید سازنده‎ی چینی را تأمین خواهد کرد و همچنین، این مدل به اندروید اوریو 8.0 مجهز شده است. از دیگر قابلیت‌های احتمالی Huawei P11 می‌توان به امکان تصویر نمایشگر روی صفحه‌ی مانیتور یا تلویزیون اشاره کرد؛ به همین جهت، پرچمدار جدید چینی‌ها به پورت USB 3.1 مجهز می‌شود.

اسم‌رمز احتمالی مربوط به پرچمداران 2018 هواوی از سری Huawei P11، امیلی است. تا به‎حال، چهار گوشی با این اسم فاش شده است. هنوز مشخص نیست هواوی، پرچمدار P11 را با چه قیمتی عرضه خواهد کرد؛ با این‌حال، این گوشی چندان قیمت پایینی نخواهد داشت. براساس اطلاعات به‌دست آمده، Huawei P11 به دوربین سه‎گانه با قابلیت عکاسی با رزولوشن 40 مگاپیکسلی مجهز می‌شود.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...