امکان پرداخت با Bitcoin در استیم حذف شد

نوشته شده توسط:دی جی مهرزاد استار میکس | ۰ دیدگاه

استیم به طور رسمی در پست بلاگی اعلام کرد که از این پس دیگر Bitcoin را به عنوان یکی از گزینه‌های پرداخت در فروشگاه استیم، مشاهده نخواهید کرد. در این پست یکی از دلایل کنارگذاری بیت‌کوین نوسانات بالای آن می‌باشد.

شایان ذکر است که ارزهای رمزگذاری شده ممکن است در عرض تنها یک دقیقه چندصد دلار افزایش یا کاهش ارزش را تجربه کنند. علاوه بر این، به گفته Steam افزایش نرخ تراکنش‌ها که گاهی اوقات به 20 دلار نیز می‌رسد برای بهره‌گیری از Bitcoin مشکلاتی را ایجاد می‌کند.

تیم استیم در این خصوص گفته است:

در حال حاضر امکان پشتیبانی از بیت‌کوین به عنوان یکی از گزینه‌های پرداخت امکان‌پذیر نیست. ما این ارز رمزگذاری شده را زیرنظر داریم تا در صورتی که استفاده از آن منطقی باشد، Bitcoin را مجددا به شیوه‌های پرداخت در استیم بیفزاییم.

همچنین کاربرانی که به دنبال پرداخت و یا دریافت وجه عودت داده شده هستند، نیازی به نگرانی ندارند. چرا که استیم از تاخیرهای به وجود آمده باخبر بوده و تمام تلاشش را می‌کند تا کاربرانی که پیش از این با ارز بیت‌کوین تراکنش‌های خود را انجام می‌دادند، به مشکل برنخورند.

این اقدام از سوی استیم می‌تواند دو حالت را برای بیت‌کوین به دنبال داشته باشد. حالت اول آن است که دید مردم نسبت به بیت‌کوین تغییر کرده و طبیعتا این دید منفی بر روی سایر ارزهای رمزگذاری شده بسط پیدا می‌کند که در نهایت به کاهش ارزش آن‌ها منتهی خواهد شد.

اما در حالت دوم می‌تواند یک اتفاق مثبت برای این ارز رمزگذاری شده به شمار برود. بدین صورت که کاربران و هواداران بیت‌کوین، آن را ارزی باارزش و تراز اول می‌دانند که تنها در معاملات سنگین و در حجم بالا قابل استفاده می‌باشد و در تراکنش‌های ساده باید از ارزهای رمزگذاری شده سطح پایین بهره برد.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...