گوشی Galaxy S9 با سنسور اثرانگشت در قاب پشتی عرضه خواهد شد

نوشته شده توسط:دی جی مهرزاد استار میکس | ۰ دیدگاه

اگر شایعه تازه منتشر شده صحت داشته باشد، سنسور اثرانگشت گوشی پرچمدار جدید سامسونگ به زیر دوربین اصلی منتقل خواهد شد. تصویر به‎دست آمده از برنامه S Health که به‎طور اختصاصی برای گوشی‌های سامسونگ طراحی شده است، نشان می‎دهد که این سازنده یک گوشی با سنسور اثرانگشت در پنل پشتی عرضه خواهد کرد. حسگر اثرانگشت در مدل فاش شده، به زیر دوربین اصلی انتقال یافته است. 

گوشی

در Galaxy S8 که حسگر اثرانگشت در کنار دوربین قرار دارد، احتمالاً در دفعات اول به اشتباه لنزهای دوربین را به جای سنسور اثرانگشت لمس خواهید کرد. به همین جهت، انتقال سنسور اثرانگشت به پایین دوربین اصلی، باعث خواهد شد تا دسترسی به آن ساده‎تر شود؛ ضمن اینکه از لمس ناخواسته دوربین جلوگیری می‎کند.

براساس شایعات، Galaxy S9 سامسونگ در نمایشگاه CES 2018 معرفی نخواهد شد؛ شرکت سازنده به جای آن، پرچمدار جدیدش را در یک رویداد در ماه فوریه ارائه خواهد داد. باید خاطر نشان کرد که مشخص نیست اطلاعات به‎دست آمده از پرچمداران جدید سامسونگ تا چه اندازه به واقعیت نزدیک است؛ با این‌حال، Galaxy S9 از نظر طراحی تفاوت چشمگیری با نسل قبلی خود یعنی Galaxy S8 نخواهد داشت و همچنان از نمایشگر Infinity Display بهره می‎برد.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...