چگونه مشکلات Google Pixel 2 و Pixel 2 XL را حل کنیم؟

نوشته شده توسط:دی جی مهرزاد استار میکس | ۰ دیدگاه

گوشی‌های  Google Pixel 2 و  Google Pixel 2 XL گوشی‌هایی با نرم افزار بسیار هوشمند و قوی، دوربین بسیار خوب و بدنه‌ای با کیفیت هستند. با این حال مشکلاتی نیز دارند. 
مشکلاتی که از زمان انتشار این گوشی تا به حال گزارش شده است بسیار زیاد هستند. از مشکلات صفحه نمایش گرفته تا مشکل صدای ضبط شده، این گوشی‌های گران قیمت خیلی نتوانسته‌اند کاربران خود را راضی نگاه دارند.
ما در این مقاله مشکلات رایج بین این گوشی‌ها و همچنین روش حل آن‌ها را به شما می‌گوییم. 

 

سایه‌ی آبی رنگ Google Pixel 2 XL


گوشی  Pixel 2 XL از تکنولوژی صفحه نمایش اولد استفاده می‌کند. با این که از نظر تئوری این تکنولوژی بسیار خوب به نظر می‌رسد اما در واقعیت خیلی قابل قبول نیست. 
دلیل این مشکل زاویه‌های دید مطلوب  2 XL است. وقتی که از بالا به صفحه نمایش نگاه می‌کنید همه چیز عالی به نظر می‌رسد اما وقتی که گوشی را تکان می‌دهید رنگ‌های گرم کم کم محو شده و صفحه آبی می‌شود. 
شاید اگر کسی به شما نگوید حتی متوجه این مشکل نشوید اما همین که روی آن دقیق شوید می‌تواند شما را کلافه کند.
راه حلی که گوگل به کاربران شاکی پیشنهاد داده اضافه کردن قابلیت تنظیم اشباع رنگ بین گزینه‌های «تقویت شده، طبیعی و اشباع شده» است. شما می‌توانید این گزینه را در تنظیمات «Display» و درون قسمت تنظیمات پیشرفته یا advanced settings بیابید. 
البته این کار مشکل سایه‎ی آبی را حل نمی‎کند اما طبق گفته‎ی Seang Chau، یک مهندس ارشد گوگل این طراحی تا حدی عمدی بوده است. او گفت: «تغییر رنگ در سخت افزار این صفحه نمایش اجتناب ناپذیر است و تنها زمانی دیده می‌شود که صفحه را در زاویه‌های تند قرار دهید. همه‌ی صفحه نمایش‌ها وقتی در زاویه‌های خاصی قرار می‌گیرند به خاطر طراحی حفره‌ی پیکسل مستعد تغییر رنگ هستند. ما به این نتیجه رسیدیم که اگر این رنگ حالت آبی داشته باشد کمتر آزار دهنده است.»

pixel

 

سوختگی صفحه‌ی google Pixel 2XL ,OLED


صفحه نمایش‌های OLED بسیار کمتر از تلویزیون‌های پلاسمای قدیمی نسبت به سوختگی صفحه حساس هستند اما باز هم این اتفاق در آن‌ها رخ می‌دهد. تنها چند هفته پس از انتشار Pixel 2 XL بسیاری از کاربران از علائم اولیه‌ی سوختگی صفحه نمیاش OLED خود خبر دادند. 
گوگل در پاسخ به این مشکل اعلام کرد: « صفحه‌ی Pixel 2 XL با تکنولوژی بسیار پیشرفته‌ی POLED ساخته شده که شامل رزلوشن QHD+، طیف رنگ گسترده و نسبت کنتراست بالا برای دریافت رنگ‌های طبیعی و زیبا استفاده شده است. ما پیش از انتشار محصولات همه چیز را بررسی کرده و آن‌ها را آزمایش کردیم و این مشکل را بررسی خواهیم کرد.»
گوگل به همین منظور به هر کاربر  Pixel 2 XL (Pixel 2) دو سال ضمانت می‌دهد. این ضمانت هر مشکلی را که از طرف شرکت باشد، از جمله سوختگی OLED را پشتیبانی می‌کند. 

pixel

 

مشکلات ضبط صدای Pixel 2 XL


یکی دیگر از مشکلات گوشی هوشمند پرچم‌دار گوگل کیفیت بسیار پایین صدا هنگام فیلم برداری است. در بعضی از دستگاه‌ها صدای ضبط شده به حدی تحریف می‌شود که نشان می‌دهد میکروفون دستگاه یک مشکل سخت افزاری و یا نرم افزاری جدی دارد. 
وقتی که کاربران درمورد این مشکل شروع به اعتراض کردند گوگل اعلام کرد که آن را رفع خواهد کرد. گفته می‌شود که در نسخه‌ی Android Oreo 8.1 این مشکل حل شده است. 

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...