با تغییرات نسخه 24 اینستاگرام آشنا شوید

نوشته شده توسط:دی جی مهرزاد استار میکس | ۰ دیدگاه

جدیدترین نسخه شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر شد. در این نسخه کاربران می‌توانند تصاویری که توسط دوستان‌شان ارسال شده را در قالب یک پیام خصوصی مشاهده کرده و آن‌ها را با یک‌دیگر ترکیب کرده و یا به طور دلخواه آن‌ها را تغییر دهند.

با لمس آیکون دوربین در پایین صفحه می‌توانید انواع و اقسام اشیا و نوشته‌های کارتونی را به تصویر خود اضافه کنید. علاوه بر این موارد از پیش طراحی شده، کاربران قادرند متن، استیکر یا نقاشی‌های دلخواه خود را بر روی تصویر قرار دهند.

در نسخه 24 اینستاگرام شما حتی می‌توانید تصاویر را با یک‌دیگر ترکیب یا به اصطلاح ری‌میکس نموده و آن‌ها را برای فردی که تصاویر اصلی را برای شما فرستاده، ارسال کنید. همچنین قابلیت جدیدی ارائه شده که با استفاده از آن می‌توانید مشخص کنید که افراد خانواده یا دوستان شما چندبار حق پخش پیام‌هایی که برای آن‌ها ارسال کرده‌اید را دارند.

دو گزینه برای پاسخ دادن به پیام‌ها وجود دارند. گزینه اول "One View" است که به دیگران اجازه می‌دهد تنها یک‌بار پیام شما را مشاهده کنند. اما گزینه دوم "Allow Replay" می‌باشد که به دوستان یا افراد خانواده اجازه می‌دهد تا پیام‌هایی که برای‌شان می‌فرستید را به‌صورت یک ویدیو قابل تکرار یا Loop مشاهده نمایند. همچنین با لمس و نگه‌داشتن بر روی پیام، می‌توان حلقه تکرار را متوقف نمود.

اینستاگرام

تمام این ویژگی‌ها در نسخه 24 شبکه اجتماعی اینستاگرام ارائه شده که در حال حاضر کاربران اندروید و iOS به آن دسترسی دارند.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...