گوشی Galaxy S9 با قابلیت‌هایی مبتنی بر هوش مصنوعی عرضه خواهد شد

نوشته شده توسط:دی جی مهرزاد استار میکس | ۰ دیدگاه

مانند طراحی تمام صفحه، هوش مصنوعی به یک تِرِند در میان محصولات اخیر سازندگان تبدیل شده است. شرکت هوآوی از فبلت میت 10 و میت 10 پرو با قابلیت‌هایی مبتنی بر هوش مصنوعی رونمایی کرد و انتظار می‌رود گوشی‌های بیشتری در سال آینده، به چنین فناوری‌ مجهز شوند. در یک رویداد خبری سامسونگ برای عرضه دستیار صوتی بیکسبی در چین، این شرکت اعلام کرده که رابط‌کاربری گلکسی اس 9 به Galaxy Ai UX تغییر نام داده است. به همین جهت، انتظار داریم تا پرچمدار جدید سامسونگ با پشتیبانی از قابلیت‌هایی مبتنی بر هوش مصنوعی عرضه شود.

در طی ماه گذشته، یک نشریه کره‎ای اعلام کرده بود که سامسونگ روی استارت‌آپ چینی DeePhi Tech سرمایه‌‏گذاری نموده است که در زمینه Deep Learning، تحقیق می‌کند. کره‌ای‌ها، همچنین 30 میلیون دلار روی یک شرکت در انگلستان سرمایه‌گذاری کرده‌اند که در زمینه هوش مصنوعی مهارت دارد. به همین جهت، پرچمداران جدید سامسونگ یعنی Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus با بهره‎گیری از قابلیت‌هایی مبتنی بر هوش مصنوعی راهی بازار خواهند شد.

سامسونگ برای دست‌یابی به هدف خود، باید چیپ پردازشی جداگانه‎ای را در اگزینوس 9810 استفاده کند که پردازش محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی را امکان‎پذیر خواهد کرد. برخی از شایعات نشان می‎دهد که سامسونگ ممکن است از موتور پردازش عصبی برای تشخیص گفتار بهره بگیرد.

آن‌طور که آخرین گمانه‌زنی‌ها پیرامون گوشی Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus نشان می‎دهد، پرچمداران جدید سامسونگ با اسم رمز Star 1 و Star 2 توسعه می‎یابند. هر دو مدل به ترتیب با شماره مدل SM-G960 و SM-G965 عرضه خواهند شد که براساس اطلاعات منتشر شده توسط ایوان بلس، تغییر چشمگیری نسبت به پرچمداران 2017 سامسونگ نخواهند داشت. بیشتر تغییراتی که سامسونگ در پرچمداران آینده خود اعمال خواهد کرد، مربوط به سخت‎افزار آن‌ها است و خبری از تغییرات ظاهری نخواهد بود.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...