رگولاتوری آمار شکایات از اپراتورهای تلفن همراه را منتشر کرد

نوشته شده توسط:دی جی مهرزاد استار میکس | ۰ دیدگاه

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری از بررسی عملکرد دارندگان پروانه شبکه ارتباطات سیار و فناوری اطلاعات براساس وضعیت رسیدگی و پاسخ گوئی به شکایات ثبت شده از سوی مشترکان در سامانه ۱۹۵ خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مجید حقی گفت: به منظور شفاف‌سازی، ارائه خدمات بهتر، ارتقای سطح کیفیت و پشتیبانی خدمات از سوی دارندگان پروانه و افزایش رضایت مشترکان، تعداد شکایات و وضعیت رسیدگی به آنها از سوی دارندگان پروانه ارتباطات سیار و فناوری اطلاعات در بازه زمانی سه ماهه دوم سال ۹۶ در سامانه ۱۹۵ بررسی شده است.

وی افزود: در سه ماهه دوم سال ۹۶، تعداد ۴ هزار و ۶۳۷ شکایت در حوزه سرویسهای ارتباطی ثبت شده که از این تعداد به ۴ هزار و ۱۲۲ شکایت (بالغ بر ۸۹%) رسیدگی و پاسخ لازم به مشترک ارائه شده است. در حوزه سرویسهای فناوری اطلاعات تعداد ۶ هزار و ۷۲۴ شکایت ثبت شده که از این تعداد به ۶ هزار و ۶۷۵ شکایت (حدود ۹۹%) رسیدگی و پاسخ داده شده است.
معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری تصریح کرد: وضعیت رسیدگی و پاسخ گوئی به شکایت دارندگان پروانه ارتباطات سیار در سال ۹۶ به صورت فصلی بررسی و اطلاع‌رسانی می‌شود.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...