مشخصات Galaxy S9 Plus‌ لو رفت؛ احتمال استفاده از ۴ گیگابایت رم در پرچمدار بعدی سامسونگ

نوشته شده توسط:دی جی مهرزاد استار میکس | ۰ دیدگاه

مشخصات پرچمدار جدید سامسونگ یعنی Galaxy S9 Plus در نرم‌افزار بنچمارک گیک‌بنچ منتشر شده است. نکته عجیب در لیست مشخصات بدست آمده از این نرم‌افزار، استفاده از ۴ گیگابایت رم در پرچمدار سال ۲۰۱۸ میلادی سامسونگ است.

 

Galaxy S9 سامسونگ احتمالا تا چند ماه دیگر به طور رسمی رونمایی خواهد شد. این در حالی است که گفته می‌شود نسخه پلاس این محصول یعنی Galaxy S9 Plus نیز در کنار پرچمدار اصلی رونمایی خواهد شد. اگرچه تا به اینجای کار جزئیات زیادی از نسخه پلاس منتشر نشده اما حالا بنچمارک‌های جدید، سرنخ‌هایی هرچند غیررسمی از مولفه‌های این محصول به دست داده‌اند.

در نرم‌افزار Geekbench اطلاعات مربوط به یک گوشی هوشمند جدید سامسونگ با مدلSM-G965F منتشر شده که گفته می‌شود همان گلکسی اس ۹ پلاس سامسونگ است.

preview

آن‌طور که از نتایج این بنچمارک مشخص است پرچمدار جدید سامسونگ از اندروید اورویو در کنار برد سازگار با تراشه Exynos 9810 بهره‌مند خواهدشد. سامسونگ به تازگی این تراشه را رونمایی کرده و انتظار می‌رود از آن در محصولات سری گلکسی اس ۹ استفاده کند. نکته‌ای که عجیب به نظر می‌رسد استفاده از ۴ گیگابایت رم است. با توجه به بهره‌مندی گلکسی نوت ۸ و دیگر پرچمداران مدرن از مقدار رم بیشتر، به نظر می‌رسد باید در صحت مشخصات این مولفه شک کرد.

در بخش عملکرد تک هسته‌ای امتیاز ۱۱۹۱ و در بخش عملکرد چند هسته‌ای هم امتیاز ۳۸۳۵ برای این گوشی هوشمند به ثبت رسیده است. البته در این بخش نیز امتیازات ثبت شده به مراتب کم‌تر از امتیازی است که برای گلکسی اس ۸ سامسونگ شاهد بوده‌ایم. Galaxy S8پرچمدار فعلی سامسونگ موفق شده در بررسی تک هسته‌ای امتیاز ۲۰۰۸ و در بررسی چند هسته‌ای امتیاز ۶۶۳۰ را به ثبت برساند.

از آنجایی که این احتمال وجود دارد تا نتایج به ثبت رسیده در نرم افزار بنچمارک گیک‌بنچ، تحت تاثیر مولفه‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری یک محصول، تا حدودی دستخوش تغییرات عجیب و نامتعارف شوند به نظر می‌رسد در اینجا هم با توجه به استفاده از تراشه جدید، چنین اتفاقی روی داده است.

با نزدیک شدن به زمان رونمایی از پرچمدار جدید سامسونگ، انتظار می‌رود در هفته‌ها یا ماه‌های آتی شاهد انتشار اخبار و جزئیات بیشتر از گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس سامسونگ باشیم. انتظار می‌رود این دو پرچمدار در کنگره جهانی موبایل سال آتی میلادی یعنی MWC 2018 رونمایی شوند.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...