قابلیت کاربردی بوک مارک در نسخه وب اینستاگرام‌ در حال تست است

نوشته شده توسط:دی جی مهرزاد استار میکس | ۰ دیدگاه

حدودا یک سال از مجهز شدن شبکه اجتماعی محبوب اینستاگرام به قابلیت بوک مارک (bookmark) می‌گذرد.این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا پست‌های مورد علاقه خود را یک جا قرار داده و بسیار سریع به آن‌ها دسترسی داشته باشند. اما بوک مارک کردن یک پست به هیچ عنوان به معنی ذخیره آن نیست بلکه این قابلیت همچون میانبری عمل می‌کند که دسترسی به پست‌های مهمی که زیر خروارها پست دیگر دفن شده اند را ساده‌تر می‌کند‌. بنابراین در صورتی که پست توسط طرف مقابل حذف شود، بوک مارک آن هم حذف خواهد شد.

اما متاسفانه همچون بسیاری دیگر از قابلیت‌های این شبکه اجتماعی محبوب، تا کنون این قابلیت تنها بر روی اپلیکیشن موبایل اینستاگرام قابل ایجاد و دسترسی بود. اما حالا طبق گزارشاتی از برخی کاربران این طور به نظر می‌رسد که توسعه‌دهندگان اینستاگرام در حال تست قابلیت دسترسی به بوک مارک‌ها از طریق نسخه وب اینستاگرام هستند.

البته همانطور که اشاره شد این قابلیت در حال حاضر در مرحله تست قرار دارد و تنها برای برخی کاربران فعال شده است. اما هنوز هم از طریق نسخه وب اینستاگرام کاربران نمی‌توانند بوک مارک ایجاد کنند و تنها امکان دسترسی به بوک مارک‌های ایجاد شده برای آن‌ها فراهم شده است.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...