بازی واقعیت افزوده هری پاتر سال آینده برای موبایل منتشر می شود

نوشته شده توسط:دی جی مهرزاد استار میکس | ۰ دیدگاه

بعد از موفقیت های عجیب و فراوان پوکمون گو، تب واقعیت افزوده بیش از پیش مردم را فرا گرفت. به دنبال این اتفاق شاهد انتشار لیست هایی در سطح اینترنت بودیم که علاقه مندان در آن ها پیرامون بازی ها، فیلم ها و دنیاهایی که دوست داشتند با این تکنولوژی ترکیب شده و یک تجربه واقعیت افزوده به وجود بیاورند نوشتند.

پوکمون گو با بیش از 500 میلیون دانلود، یکی از موفق ترین بازی های موبایل است

هری پاتر از جمله عناوینی بود که تقریبا در تمام این لیست ها نامش مشاهده می شد و حالا به نظر می رسد که خالق پوکمون گو خودش می خواهد تا این آرزوی علاقه مندان به جهان جادو را برآورده کند. با توجه به اطلاعات به دست آمده، Harry Potter: Wizards Unite بازی جدید استودیوی Niantic بوده و سال آینده برای تلفن های هوشمند انتشار می یابد.

اطلاعات کمی پیرامون Wizards Unite وجود دارد به جز اینکه می دانیم همانند دو ساخته پیشین این توسعه دهنده، پوکمون گو و Ingress، بازی عنوانی واقعیت افزوده است و بنابراین در تعامل با دنیای واقعی باید ماموریت ها را انجام دهید. جدا از اینکه می توانید جادوهای گوناگونی یاد گرفته و با دوستان تان به جنگ با دشمنان بروید.

فقط امیدواریم Niantic همان روندی که برای پوکمون گو طی کرده را با Wizards Unite ادامه ندهد. پوکمون گو با وجود تمام جذابیت هایش، همان Ingress بود. با این تفاوت که پوکمون گوها جایگزین روشن فکران شدند و بازی ماجراجویی رنگارنگ تر را به مخاطب هدیه می داد. باید تا انتشار اطلاعات بیشتر دست نگه داریم.

بد نیست بدانید Wizards Unite با همکاری کمپانی برادران وارنر ساخته می شود و این شرکت نیز سال آینده قسمت دوم پنج گانه Fantastic Beasts را روی پرده بردارد. همانگونه که پوکمون گو روی فروش بقیه نسخه های پوکمون تاثیر مثبت زیادی گذاشت، Wizards Unite نیز می تواند محرک خوبی برای افزایش سودآوری این فیلم باشد.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...