از فردا سیم کارت های بی هویت به صورت دو طرفه غیر فعال می شوند

نوشته شده توسط:دی جی مهرزاد استار میکس | ۵ دیدگاه

فاز نهایی طرح سامان دهی سیم کارت های با هویت نامشخص از فردا آغاز خواهد شذ. بر اساس این طرح که از حدود دو سال پیش آغاز شده تمامی سیم کارت هایی که توسط همه اپراتورهای کشور به فروش رفته اند می بایست دارای اطلاعات کامل هویتی از خریداران آنها باشند و در غیر این صورت به صورت دو طرفه غیر فعال خواهند شد. بقیه در ادامه مطلب

دو هفته گذشته بود که اعلام شد مشترکینی که از سیم کارت های ثبت نشده یا دارای نقص اطلاعات استفاده می کنند تا پایان دی ماه 95 فرصت دارند نسبت به تکمیل اطلاعات هویتی خود نزد اپراتورها اقدام کنند. همچنین این تصمیم به صورت ارسال پیام کوتاه نیز به اطلاع کاربران رسید و از آنها درخواست شد در سریع ترین زمان ممکن پرونده خرید سیم کارت های خود را تکمیل نمایند. در همین راستا امروز اپراتور دوم اعلام کرد فرآیند قطع یک طرفه سیم کارت های دارای مشکل هویتی را آغاز کرده است. همچنین رگولاتوری نیز اعلام کرد همه اپراتورهای کشور موظفند از هفته آینده و با آغاز بهمن ماه تمامی سیم کارت هایی را که همچنان بی هویت باقی مانده اند به صورت دو طرفه غیر فعال کنند. همچنین اپراتورها قادر خواهند بود پس از تکمیل این کار، شماره های آزاد شده را به مشترکین جدید به فروش برسانند.

به گفته سخنگوی رگولاتوری پیش از آغاز این طرح بیش از 30 میلیون سیم کارت دارای نقص پرونده در کشور وجود داشته اند اکنون تنها در حدود 4.5 میلیون سیم کارت به این صورت باقی مانده اند که باید در مدت زمان باقی مانده تعیین تکلیف شوند. به گفته رگولاتوری فرصت تکمیل اطلاعات سیم کارت ها به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.

ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!